piątek, 11 października 2013

Przejmuje inicjatywę . ;3

Alex ツ

Hej , hei , siema ♥ 
Jak widać napisania drugiego posta musiałam podjąć się ja . Wiem ,że dodaję go późno , ale wszystko przez to ,że nie miałam czasu ,a Mery nie chciała pisać pierwsza . 

Cóż . Nigdy nie prowadziłam bloga , na którym mam pisać o sobie więc na początku może mi iść trochę gorzej ,ale mam nadzieję ,że się później wprawię .
A dzisiaj piąteczek i przed nami długi weekend , chociaż tak naprawdę to wcale nie taki długi jak mi się marzy , w końcu już we wtorek znowu do szkoły i kolejne sprawdziany -,- 

Dzisiaj w szkole był dzień nauczyciela ,ale niestety minęła nam tylko historia i to jeszcze z tak genialnym nauczycielem , na którego lekcjach robisz co chcesz , więc z historii na egzaminie gimnazjalnym będzie bardzo mało punktów xD .
Ale już dość o szkole . 
Niestety jutro będę musiała wcześnie wstać bo jadę na jakieś spotkanie z egzorcystą czy cuś ,ale liczę na to ,że będzie ciekawie . 
Ostatnio cały czas myślę o feriach . Po prostu nie mogę się ich doczekać , głównie dlatego ,że spotkam się z osobami które poznałam rok temu na wyjeździe  i jeszcze znając życie zapoznam się z nowymi . 
Ale nie tylko ja chodzę z głową w chmurach z tego powodu bo Mery tak samo .  Jak sobie przypominam to co się wtedy działo , to nie potrafię się przy tym nie śmiać . 
Ale przed feriami jeszcze święta , na które też czekam z niecierpliwością . 
Dobra . Może już dość wybiegania w przyszłość , bo do świąt jeszcze dwa miesiące, więc jeszcze trochę poczekamy . 

Lubię jesień , ale wczesną czyli wrzesień / październik , bo jest wtedy tak kolorowo przez te wszystkie liście i wygląda to po prostu bajecznie . Szczególnie kiedy jestem w lesie , albo jakimś parku , no a poza tym na takim tle wychodzą śliczne zdjęcia ♥ . 
 
A nie takie okropne jak te . 




Co tam u Was ? 
Jak w szkole ? W końcu już przeszło miesiąc do niej chodzimy . 
Ale im dłużej chodzimy tym bliżej do wakacji .

Jutro 12 październik . Ehh . 
Wiem , zabłysnęłam z tą datą . xD 
Ale nie o to chodzi . Może kiedyś się jeszcze dowiecie .
A dzisiaj kończę . Nie wiem , kiedy napiszę następny , ale postaram się jak najszybciej . Jednak przede mną mam nadzieję ,że Mery coś wstawi . Mamy iść w niedzielę porobić sobie zdjęcia , więc pewnie wstawię tu kilka . 
Paa ♥ 








 




1 komentarz:

  1. Też nie mogę się już doczekać ferii, szczególnie tych świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń